CENY ZA KLIKNIĘCIA

Aukcja określa ceny słów, choć to Państwo ostatecznie decydujecie o tym, ile maksymalnie jesteście w stanie zapłacić za jedno kliknięcie. Następnie nasz system automatycznie koryguje cenę słów kluczowych, tak abyście płacili Państwo za każde kliknięcie minimalną kwotę.

Przykład: nastawicie maksymalną cenę 1 zł a żaden inny klient nie ustalił więcej niż 0,50 zł, więc Wy zapłacicie jedynie 0,51.

W przypadku jeśli dwóch reklamodawców ustali jednakową cenę za klik,na pierwszym miejscu wyświetli się link z wyższym CTR (dane dostępne w statystykach)

Ostatnim kryterium jest wiek reklamowego linku. Jeśli jest starszy od konkurencji, wyświetli się wcześniej.

Podsumowując – korzystna jest wysoka cena za klik, interesujący tekst i długoterminowa reklama. W ten sposób zapewnicie sobie Państwo wysoką pozycję i wielu odwiedzających Waszą stronę.

Konkretne ceny na dane słowa kluczowe możecie Państwo zobaczyć w koncie, zanim zapłacicie. Wystarczy się zalogować.

Jeśli macie pytania co do cen, prosimy o kontakt!

Podstawowe zasady:

  1. Realna cena nie przekroczy wskazanej maksymalnej ceny za klik.
  2. Realna cena dopasuje się tak, by Wasz link wyświetlał się na najwyższej pozycji.
  3. Realna cena dostosuje się automatycznie tak, abyście płacili Państwo jak najmniej.
  4. Jeśli realna cena spadnie poniżej minimum, zapłacicie Państwo tyle, ile wynosi cena minimalna.
Co to jest Etarget?

Etarget - sieć reklamy kontekstowej. Zaletą jest darmowa emisja. Kilka groszy zapłacicie dopiero za klik - czyli za użytkownika Waszej strony.

W Polsce współpracujemy z ponad 550 partnerskimi stronami.    © 2002 - 2017 ETARGET SE